Partnership In Logistics

(Partnerství v logistice)

Petr Pernica, Jörg Horst Mosolf

obálka

448 stran, váz., formát 200x230 mm, cena 1000 Kč, Price 29 $
ISBN 80-86031-24-1

Description in English

Knize byla udělena rektorkou Vysoké školy ekonomické v Praze Cena za prestižní publikaci VŠE za rok 2000.

Děkan Fakulty podnikohospodářské VŠE udělil publikaci Cenu za nejlepší publikaci v roce 2000.

Publikace vznikla ve spolupráci s firmou Horst Mosolf GmbH & Co. KG a s automobilovými výrobci Ford, Honda a Mazda. Vychází v anglickém jazyce.

Autoři:
Doc. Ing. Petr Pernica, CSc.
Jörg Horst Mosolf, MBA
vedoucí katedry logistiky
na Vysoké škole ekonomické v Praze
viceprezident České logistické asociace
obchodní ředitel
Horst Mosolf GmbH & Co. KG,
International Spedition, Kirchheim/Teck

Kniha je určena:

V první části zaměřené na logistiku jako zdroj konkurenceschopnosti vysvětluje nejnovější pojetí logistiky založené na službách zákazníkům, vedoucí k World Class Logistics, a postup, jakým lze špičkové úrovně dosáhnout. Teoretické závěry kombinuje s praktickými poznatky a s množstvím případových studií z nejlepší praxe uvedených společností. Nechybí ani přehled aktuálního stavu uplatňovaných logistických technologií.

Druhá část prezentuje logistiku jako partnerství mezi firmami. Ukazuje narůstající význam outsourcingu v logistice a podrobně se zabývá uzavíráním strategických aliancí s dodavateli a s poskytovateli logistických služeb.

Uváděné předpoklady spolupráce a dosahované efekty opět dokumentuje na řadě případových studií z oblasti automobilového průmyslu, jeho dodavatelů a externích logistických partnerů. Tuto část uzavírá velmi aktuální pojednání J. H. Mosolfa o interkulturálním managementu a o zkušenostech s jeho uplatňováním při společném podnikání v prostředí globalizujícího se trhu.

V publikaci Partnership in Logistics naleznete: